Onze activiteiten

Dinsdag 20 juli 2021

Dinsdag 20 juli 2021 Stichting OPA wo, 10/28/2020 - 09:27 10 9kinderen
Pannekoekenboot Nijmegen Deze activiteit heeft afwijkende tijden! Verzameltijd om 10:15! We komen tussen 16:30 en 17:00 aan bij de Germanenlaan.

De pannekoekenboot is onze eerste stop. We gaan 75 minuten varen op de Waal en terwijl we dat doen mag je onbeperkt pannekoeken eten. Geniet ook van de rondvaart en niet alleen van het eten hoor!We zitten op het binnendek zodat het wat minder druk is. 0
Laserquest Nijmegen Na het rondvaren en pannekoeken smikkelen rijden we door naar Laserquest Nijmegen. Daar gaan we alle pannekoeken er weer vanaf rennen. Je mag 2 keer door de ruimte sluipen op zoek naar je tegenstanders. Wie kan er de meeste punten verdienen? 1
Zomervakantie 2021 group_0

Uitvinderij/Spelerij

We gaan meteen beginnen bij de uitvinderij. Daar mag iedereen aan de slag met eigen creaties en uitvindingen. Lees wel even goed hoe het werkt.

Donderdag 22 juli 2021

Donderdag 22 juli 2021 Stichting OPA za, 06/05/2021 - 16:23 10 10kinderen
Karten en klettersteig in Eefde Je mag eerst 10 minuten vrij rijden om een beetje een gevoel voor de kart te krijgen. Daarna ga je racen tegren elkaar. Je voelt je net Max Verstappen, maar dan wel minder snel. We houden het wel veilig. Word jij de winnaar?

Na het karten gaan we meteen door met de volgende activiteit: klettersteig. Klettersteigen is ontstaan in Italië, waar het via ferrata heet. Letterlijk vertaald betekent dat: ijzeren weg. Bij via ferrata, of klettersteig, volg je een route op een rots door middel van een stalen kabel waar je jezelf aan zekert. De klettersteig rots is voor iedereen te beklimmen. Onder begeleidingen van een ervaren Klettersteig klimmer ga je mee de rots op. 0
Blotevoetenpad Buitenpost Twello Loop 2,5 kilometer op je blote voeten over het landgoed. Voel het gras, de modder en het zand tussen je tenen. Het Blotevoetenpad leidt je langs je verschillende obstakels. Balanceer op het wilgenpad, loop door het moeras, vind je weg door het bamboebos en maak de schat buit op het schateiland. 1
Zomervakantie 2021 group_0
We hebben nog plek voor 1 kinderen

Belevenissenbos Lelystad

In het Zuigerplasbos ligt het Belevenissenbos, het grootste en meest avontuurlijke speelbos van Nederland.
We hebben nog plek voor 2 kinderen
access_time Ochtend

CSI Staverden

Het landgoed kent een bijzondere legende: Vrouwe Leonora. Er doet een verhaal de ronde dat Leonora in 1353 overleden is aan liefdesverdriet.
access_time Middag

Pannekoeken eten en lasergamen

We rijden na het spel een stukje naar Harderwijk. Daar gaan we eerst onze magen vullen met een pannekoek. Daarna gaan we in de buitenlucht lasergamen.
We hebben nog plek voor 1 kinderen

Geofort

Op dit spannende forteiland draait alles om de aarde!

Klimbos Berg en Bos Apeldoorn

Voor de klimmers en klouteraars. Heerlijk de bomen in en kijken tot hoever je kunt komen.

Dierenpark Amersfoort

Het dierenpark voor kinderen en volwassenen die zich nog kind voelen. Er is een speciale klimroute waarmee je langs alle verblijven kunt gaan.
We hebben nog plek voor 5 kinderen

Ford Pannerden

Kom naar Fort Pannerden middenin het rivierlandschap, en trotseer water, aarde, lucht en vuur. Al 150 jaar strijdt het fort met deze elementen.
We hebben nog plek voor 2 kinderen

Kanovaren

We gaan naar Almen om op de Berkel te varen. Je zit met zijn tweeën in de kano. We gaan als groep samen de Berkel af varen.
We hebben nog plek voor 6 kinderen

Zwemmen, BBQ, balspelletjes bij Zeumeren strand

De laatste dag van OPA, maar gelukkig nog niet van de zomervakantie.