kerstvakantie

Alles uitklappen

maandag 23 december (3 beschikbaar)

Dronevliegen

Je krijgt allemaal een drone waarmee je mag gaan vliegen. Eest leggen ze goed uit hoe je de drone moet besturen en daarna krijgt je de afstandsbediening en mag je zelf aan de slag.

Indoor zeskamp

Binnen zijn allemaal leuke spelletjes zoals b.v. stokvangen, trilspiraal, airhockey. We gaan niet in kleine groepjes tegen elkaar, maar met zijn allen proberen om een groepsdoel te halen. Lukt dat dan is er een leuke beloning.

middag

dinsdag 24 december (vol)

Graffity Workshop in Arnhem

Aan de slag met spuitbussen. Ieder krijgt een eigen houten plaat waarop je je eigen ontwerp mag maken. Dit ga je doen op een plek die er speciaal voor bestemd is; onder een brug. Je staat dus ook altijd droog.

Klimmen bij Mountain Network in Arnhem

In de zaal proberen de langste route naar boven te klimmen. Spannend en leuk tegelijkertijd! Wie is het eerste boven?

middag

vrijdag 27 december (1 beschikbaar)

Lasergame

Lasergamen maar dan met je eigen groep. We spelen in een gymzaal. Je gaat samen alle hindernissen neerzetten en kunt het dus net zo moeilijk of makkelijk maken als jullie zelf willen. En nog een voordeel: geen harde muziek en het is niet donker. Daardoor is het voor degene die dat heel lastig vinden ook leuk. En je kunt natuurlijk lekker lang spelen. Niemand die na 10 minuten zegt dat de tijd op is.

Escape bootcamp

De Escape Bootcamp bestaat uit een uitdagend parcours die je samen af moet leggen om zoveel mogelijk vragen en antwoorden te verzamelen. Hebben jullie de juiste antwoorden bij de juiste vragen? Dan hebben jullie wellicht de juiste code om te ontsnappen uit ons sportieve Bootcamp Parcours.

middag

maandag 30 december (1 beschikbaar)

Krazy Kangaroo

Bijna hetzelfde als bij Bounz ( dat helaas niet meer bestaat). Er zijn allemaal verschillende afdelingen waar je heerlijk kunt springen.

Mad Science

Ze komen weer, de wetenschappers van Mad Science. Deze keer duiken jullie in de spullen die thuis in de keuken staan. Daar kunnen hele leuke proefjes mee gedaan worden. De vulkanen zijn ook weer van de partij en je kunt een regenboogreageerbuisje maken om mee naar huis te nemen. Zorg dat je van de partij bent!

middag

donderdag 2 januari (1 beschikbaar)

Kickboxen bij Tabonon in Zwolle

Het stond al een tijdje op onze wenslijst. Deze keer gaat het dan echt gebeuren. Jullie mogen gaan kickboxen. Met je voeten trappen en met je vuisten stompen.  Lekker met je lijf bezig zijn.

Bonami Computermuseum in Zwolle

Alle oude computerspelletjes hebben ze in het museum. En ze zijn niet bedoelt om naar te kijken, je mag op alle computers spelen. Oude Arcade spellen....hoe leuk!

vrijdag 3 januari (vol)

Zwemmen bij de Beemd in Lochem

Bommetjes maken, van de glijbaan, wie het snelste kan zwemmen of het langste onderwater kan blijven. Zwemmen is altijd leuk.

hele dag